mijn avg antivirus zegt er ontbreekt een bin-bestand wat moet ik doen??

mijn avg zegt dat ik moet updaten en als ik dat doe zegt ie: er ontbreekt een bin-bestand, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
ronron1212
9 jaar geleden
opnieuw installeren

Het beste antwoord

Probeer AVG opnieuw te installeren, en zijn ook wel andere oplossingen misschien, maar als je antivirus dan niet meer goed blijkt te werken, dan is de kans op een virus die ook echt gevolgen heeft veel groter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb ik al tien keer gedaan maar blijft het maar zeggen en als ik scan dan zegt ie scan onderbroken geen virussen gevonden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer dan eens eerst AVG te verwijderen, daarna je PC opnieuw opstarten en daarna AVG opnieuw installeren.
capthavoc
9 jaar geleden
Dan is het een kwestie van AVG helemaal verwijderen
cc cleaner o.i.d er over
De pc helemaal uit en weer aan zetten
en AVG weer opnieuw installeren
en dan nog eens kijken of hetzelfde gebeurd ? ander je kan ook de virus scanner van windows zelf gebruiken ? die is gratis hij heeft microsoft security essentials http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/security-essentials-download bij windows 8 os heet windows defender ik meen tegenwoordig dat het ook wordt geupgrade voor windows 7
naar defender ? maar gebruik die link maar die zoek wel uit wat je nodig hebt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij is nu bezig met opnieuw installeren