kan ik een facebook post plaatsen op meerdere facebook groepen via e mail?

Ik wil graag een mail sturen naar meerdere facebook groepen met de zelfde post is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.8K

Antwoorden (1)

Je kunt aan de linkerkant van je startpagina onder Groepen een lijst met je groepen bekijken. Klik op Meer om al je groepen te bekijken. Je kunt ook al je groepsinstellingen beheren. Ook je E-Mail instellingen.

Je kunt al je openbare groepen bekijken op je pagina Info. Ga naar je profiel, klik op Info onder je profielfoto en blader omlaag naar Groepen om ze te bekijken.