Waarom kan ik niet renderen naar een mp4 bestand in After Effects?

Ik kan mijn video's niet exporteren als een mp4 bestand (H.264) in Adobe After Effects.

Hoe kan dit gebeuren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

Dat staat tegenwoordig standaard uitgeschakeld, in het volgende menu kun je het weer inschakelen:

Preferences > Output > Show Deprecated Formats In Output Module Settings

Toegevoegd na 18 uur:
In de versie die jij gebruikt hebben ze nu definitief die optie weggehaald, je moet dus nu de Adobe Media Encoder gaan gebruiken voor h.264 : http://blogs.adobe.com/aftereffects/2014/06/adobe-media-encoder-h-264-mpeg-2-wmv-after-effects.html
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik krijg 'show deprecated formats in output module settings' niet te zien ;(
gvrox
9 jaar geleden
Heb je Apple Quicktime geinstalleerd ? Het kan zijn dat AE die nodig heeft voor export, of ik vergis me met Premiere waarvoor dat nodig was. Welke versie van AE heb je ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is er nog een andere oplossing of is dat echt de enige echte?
gvrox
9 jaar geleden
Je kunt renderen naar AVI en dan met bijvoorbeeld ffmpeg naar mp4 omzetten.