Welke ios app voor mijn iPad kan al mijn afstandsbedieningen vervangen?

Heb een iPad en 'tig' losse afstandsbedieningen. Zou deze graag willen vervangen en bedienen met slechts één app via mijn iPad.

Welke app wordt door jullie aangeraden en hoe moet ik deze app dan 'inleren'.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Geen. Een flink deel van je afstandsbedieningen zal met infrarood werken. De iPad heeft geen infraroodzender.

Als je al je afstandsbedieningen wil vervangen door 1 apparaat, dan zou je voor een Logitech Harmony of concurrenten kunnen kiezen. Of je koopt een opzetstukje voor je iPad, maar die werkt maar totdat Apple weer besluit de connector te veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een samsung tablet of smartphone kan dat wel, op een ipad of iphone helaas (nog) niet, wel zijn er apps die beweren dat het kan maar toch erin faalt.
Trouwens voor samsung tablets of smartphones heet de app : samsung watchon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een smart tv zou het wel kunnen dan kan je de tv afstandbediening instellen om met meer apparaten te gebruiken. maar met smart kan je dan weer de tv afstandbediening vervangen door een ipad. Uiteraard heb je wel wifi nodig om de smart tv zelf. Een normale tv gaat denk ikl niet.