Is er een programma om te bellen en gebeld worden met een pc op een normale telefoonlijn. Dus GEEN skype of andere voip oplossingen?

ER zit een telefoonmodem in de pc en deze werkt want ik kan er mee faxen met ventafax.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik zoek ze wel op

Het beste antwoord

lijkt me niet dus, als er wordt gebeld over een telefoonlijn moet dat natuurlijk uiteindelijk ergens worden betaald...
Maar geen probleem, binnenkort is er overal op de hele wereld wifiberijk waardoor je dus wel overal kan skypen (a)
Dat was mijn blik op de toekomst ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

klik op start --> uitvoeren --> dialer.exe intikken en daarna ok.
linksbovenin op kiezen klikken en het rondje telefoongesprek aanvinken.
als het goed is ga je hiermee bellen.
Je moet wel een microfoon en speakers hebben of een headset.