Hoe kan ik mijn scherm opnemen met het geluid van mijn laptop?

Weet iemand een programma, waarmee ik mijn scherm kan filmen met het geluid van mijn laptop??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Met een screen capture recorder. Er zijn er vele zoals:

Screen captures waarvoor je moet betalen:
Bandicam
Hypercam 3
Camtasia

Gratis Screen Captures: (Van beste naar minder goede softwares)
Hypercam 2
Camstudio
Ezvid
Screenr
Rylstim
Webinaria
DVDVideoSoft Free Screen Video Recorder
Krut Computer Recorder
BlueBerry FlashBack Express Recorder

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik recommend je Hypercam 2. Geen cent voor te betalen en record video en geluid van je laptop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Action is een goed programma alleen kost geld je kan het best OBS of Fraps gebruiken inpricipe maakt het niet uit welke opneem programma je gebruikt bij elk opneem programma waarbij je microfoon kan instellen moet je je microfoon op stereo mix zetten dat deze mic zit standaard op je pc als je windows 7/8 gebruikt als je ook met je microfoon wilt inspreken moet je een even bij de site van toptenreviews kijken daar kan je de beste opneemprogramma's zien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rk gebruik zelf de lolo game recorder (link 1), maar bandicam (link 3) en fraps zijn beter maar wel ingewikkelder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat jij zoekt is screen capture software + audio.
Een gratis programma dat je daar voor gebruiken kunt is CamStudio
http://camstudio.org/