Hoe zorg ik ervoor dat mijn Ipad niet constant meer internet verbruikt als er geen apps openstaan?

Mijn Ipad gebruikt als ie op het homescreen staat alsnog internet.
Weet iemand misschien hoe dat komt?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb trouwens geen mobiel internet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat probleem heb ik inderdaad ook een keer gehad. Erg irritant.

Ik heb dat opgelost door naar instellingen te gaan en dan mobiel netwerk.
Daar krijg je als je iets naar beneden scrolled een lijst met apps. Vink al je apps uit en kijk dan eens of je IPAD nog steeds internet data verbruikt?

Als dat gestopt is dan kan je stuk voor stuk de apps weer aanzetten om uit te zoeken welke er data lekt. Als je probleem nog steeds bestaat nadat alle apps uitstaan onder mobiel internet dan is het een core applicatie / process van Apple zelf. Daar heb ik wat minder kennis van helaas. Misschien kan iemand anders je daar verder mee helpen als dit je probleem niet oplost.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen mobiel netwerk. Ik bedoel gewoon op de WiFi