kan je op telefoon groepsvideo gesprek voeren op skype?

Ik wil graag een groepsgesprek voeren met meerdere personen via telefoon op skype maar wel met camera is dat mogelijk via skype?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dit is prima mogelijk. Echter dient er minimaal één van de gesprek partners een premium account te hebben bij Skype, wil je ook gebruik kunnen maken van video/(front)camera.

Zonder een premium account kan je wel een groepsgesprek voeren, echter wel zonder video beelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaspro101
9 jaar geleden
Op de mobiel klopt dit inderdaad, maar nu het gratis is op de pc zal het ook wel snel gratis worden op mobiel
Toevallig dat gisteren het volgende nieuwsbericht voorbij komt.

http://tweakers.net/nieuws/95657/videobellen-in-groepen-met-skype-voortaan-gratis.html