Waar kan ik oude Cybermaxx smart card drivers vinden?

Mijn vader heeft een oude computer met Cybermaxx kast. In het frontpanel van deze kast zitten meerdere ingangen, waaronder een smart card lezer, geluid in- en uitgangen en een SD-kaart lezer. Ik heb zelf al wat rond gegoogled, maar kan geen drivers vinden!

Heeft iemand enig idee waar ik oude drivers kan vinden van Cybermaxx?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zijn geen drivers voor een kaartlezer. Meestal installeert deze uit zichzelf. Heb je al getest of ze überhaupt werken? Als je doelt op het feit dat SD kaarten niet worden gelezen kan het best zijn dat de SD-kaart te nieuw is en daarom niet wordt herkend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vader heeft deze getest, ik ga dan ook van zijn woord uit. Ik zal deze zelf een dezer dagen nog testen, alvast bedankt voor je reactie.