Waarom hoor ik niet wat ik met de microfoon heb opgenomen in FL studio?

Ik heb met de microfoon een track opgenomen die ik kan zien in de playlist maar als ik het stuk afspeel hoor ik die track niet, de andere (drums en bas en zo) wel.
Op de bijgevoegde afbeelding kun je de situatie zien. De onderste track is mijn stem via microfoon opgenomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kanaal nog op opname staan? Of op Mute?
Wel uitgang voor kanaal gekozen? Zoek anders op internet naar "audio recording fl studio".

Antwoorden (1)

Je hebt die lijn uit geschakelt. Je kan deze inschakelen door bij het werkmenu (met kwast en potlood) het symbool aan te klikken met de luidspreker met een kruisje er door heen of een streep. Weet jet niet precies. Daarna moet je op het opgenomen stukje klikken zodat het niet meer gemuted is ;)