Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden computerspelletjes zodanig geprogrammeerd dat ze niet uit te spelen zijn?

Ik speel al jaren Zuma, maar ik kom niet door de laatste levels heen.
Ook met Zodiac Tower heb ik dat. Geen moeilijk spelletje, maar het lukt me niet om het compleet uit te spelen.

Of ligt dat toch gewoon aan mijzelf? -:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat denk ik. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook niet.
zondag
14 jaar geleden
Bij Zuma lukt het mij ook niet. Op een gegeven moment gaat het gewoon te snel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Elk spel is in principe uit te spelen. Soms is het echter lastig, omdat een spel niet helemaal logisch in elkaar steekt. Het duurt dan tijden, voordat je door hebt, hoe je dan verder moet komen. Spelmakers hebben echter niet de opzet, dat het onuitspeelbaar is.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Spellen zijn over het algemeen uit te spelen. Alleen bij sommige is dat ingewikkelder dan andere spellen. Bijvoorbeeld bij de Sims 3 kun je het spel uitspelen door je hoofddoel te bereiken (die je kiest bij het maken van een sim). Maar je kunt oneindig Sims maken dus heb je oneindig hoofddoelen.

World Of Warcraft is ook zeer moeilijk uit te spelen. Je kunt alle quests doen, maar dan heb je nog niet meteen alle skills op z'n hoogste level. Ook worden er steeds meer uitbreiding pakketten uitgegeven dus steeds meer quests.
Daarom zijn er zo veel mensen verslaafd aan WOW: het is (bijna) niet uit te spelen.

Er is iemand die WOW recent heeft uitgespeeld. http://www.nu.nl/games/2135646/world-of-warcraft-eerst-uitgespeeld.html

Ook andere simulator spellen zijn ook niet uit te spelen. Zoals Simcity. Je kunt steeds een nieuwe stad beginnen. Dus ook niet uit te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker