Worden computerspelletjes zodanig geprogrammeerd dat ze niet uit te spelen zijn?

Ik speel al jaren Zuma, maar ik kom niet door de laatste levels heen.
Ook met Zodiac Tower heb ik dat. Geen moeilijk spelletje, maar het lukt me niet om het compleet uit te spelen.

Of ligt dat toch gewoon aan mijzelf? -:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat denk ik. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook niet.
zondag
14 jaar geleden
Bij Zuma lukt het mij ook niet. Op een gegeven moment gaat het gewoon te snel.

Het beste antwoord

Elk spel is in principe uit te spelen. Soms is het echter lastig, omdat een spel niet helemaal logisch in elkaar steekt. Het duurt dan tijden, voordat je door hebt, hoe je dan verder moet komen. Spelmakers hebben echter niet de opzet, dat het onuitspeelbaar is.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Spellen zijn over het algemeen uit te spelen. Alleen bij sommige is dat ingewikkelder dan andere spellen. Bijvoorbeeld bij de Sims 3 kun je het spel uitspelen door je hoofddoel te bereiken (die je kiest bij het maken van een sim). Maar je kunt oneindig Sims maken dus heb je oneindig hoofddoelen.

World Of Warcraft is ook zeer moeilijk uit te spelen. Je kunt alle quests doen, maar dan heb je nog niet meteen alle skills op z'n hoogste level. Ook worden er steeds meer uitbreiding pakketten uitgegeven dus steeds meer quests.
Daarom zijn er zo veel mensen verslaafd aan WOW: het is (bijna) niet uit te spelen.

Er is iemand die WOW recent heeft uitgespeeld. http://www.nu.nl/games/2135646/world-of-warcraft-eerst-uitgespeeld.html

Ook andere simulator spellen zijn ook niet uit te spelen. Zoals Simcity. Je kunt steeds een nieuwe stad beginnen. Dus ook niet uit te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat snap ik wel. Ik had het eigenlijk over spelletjes, waar op de doos staat dat ze vanaf 3 jaar zijn.......
Nu heb ik bijvoorbeeld Rollercoaster tycoon 2, waar dat op staat.
Ik zal wel iets missen...............
ik heb ook zuma gespeeld en uit gespeeld elk spel moet uit te spelen zijn anders is het ook niet leuk meer,, maar sommige spellen zijn heel moeilijk en moet je logish nadenken etc dus soms duurt het even voordat je een spel heb uitgespeeld..en betreft zuma is wel makkelijk maar de laaste levels gaan heel snel en veel kleuren etc het duurt even maar het lukt je wel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel. Dat geeft me weer moed. LOL.