Skype werkt niet, wie kan mij helpen?

Ik heb een nieuwe laptop met windows 8. Ik heb het probleem dat Skype niet werkt. Als ik een videogesprek wil opstarten lukt dat, maar als de ander dan opneemt staat er: 'er is een probleem met uw microfoon' en dan stopt het gesprek.
Mijn microfoon werkt wel, als ik een video wil opnemen, dan kan ik gewoon geluid inspreken.
Ik heb ook al een aantal keer de instellingen van Skype veranderd, en Skype is ook gemachtigd om mijn microfoon te gebruiken.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb soms ook een probleem met skype, het beste wat je kan doen is kijken of er een update is en updaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer skype opnieuw te downloaden, misschien helpt dit..
Anders weet ik het ook niet.