Wat is er met onze Canon MP550 printer aan de hand?

Wij hebben een Canon Printer MP550.
Sinds kort wil hij niet meer printen.

Al bij het aanzetten tikt de printer. Meestal direct hierna (of als je wilt gaan printen) beginnen er lichtjes te knipperen en geeft hij de melding te zien op de foto... (code B200)

Resetten door stekker uit het stopcontact werkt niet. We hebben geprobeerd de koppen schoon te maken, maar ook dit mocht niet baten.

Kan iemand ons vertellen hoe wij dit probleem kunnen oplossen?

Toegevoegd na 6 minuten:
De foto kan niet worden toegevoegd...

Hierbij de melding:

B200

Er is een printerfout opgetreden. Koppel het netsnoer los en neem contact op met het servicecentrum

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Beste Gracht,

B200 betekend dat dit een Hardware fout is.
Dit houd in dat reparatie via een reparatie center helaas nodig is om dit te verhelpen.

Er zijn 2 reparatie centers in Nederland:

TechRepair -> http://www.techrepair.nl/ -> te Bergen op Zoom
Digital Service Point -> http://www.digital-service-point.com/ -> 0495 622621 te Nederweert

Je zou eventueel de consumenten klantenservice van Canon kunnen bellen (020 721 9103) echter zullen deze jou exact hetzelfde vertellen.

Groet,
Manuel