Waarom sluit mijn laptop van een maand oud ongevraagd af?

Slauit oongevraagd af, na opnieuw opstarten krijg ik de melding dat er iets mis is met de geluidskaart, Problleem is ontstaan na installatie Spotify en bluetooth speaker

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

spotify zou het probleem niet kunnen zijn
maar die bleutooth kan je er eens af halen om te kijken of dat helpt ?
kijk ook onder je apparaten beheer of er iets mis is met je geluidkaart ?
herinstalleer deze desnoods ?
heeft die bleutooth wellicht een alternatieve driver geinstalleerd ?

tip probeer eens driverbooster van iobit
om te kijken of al je drivers goed zijn
lastig is dat dit programma niet gratis is en dus je om de haverklap vraagt of je het wil kopen
niet doen
De installatie werkt gewoon goed en zal ook alle drivers wel vinden
update alles wat je kan en gooi daarna die driverbooster er af.
capthavoc
10 jaar geleden
Ik denk dat 1 van de 2 programma's verkeerd zijn geïnstalleerd.

Waar wij gelukkig altijd op terug kunnen vallen is een systeemherstel.
Hiermee kun je de tijd terug zetten voordat je Spotify en bluethoot speaker heb geïnstalleerd.

Ga naar startmenu - typ in de zoekbalk: ''systeemherstel'' en klik daarop.
Vervolgens klik je op ''Een ander herstelpunt selecteren'' en dan kun je de tijd terugzetten voor de gemaakte installatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat beide problemen gerelateerd zijn omdat ze gelijktijdig voorkomen en dat het bijvoorbeeld niet een hitteprobleem is (een laptop van een maandje oud kan toch nog geen stofnest zijn ;-) )

Je hebt de bluetoothspeaker verkeerd geïnstalleerd waarbij er iets misgelopen is met de drivers.

Sluit je laptop daadwerkelijk of springt ie gewoon uit? Dat laatste zou namelijk door die driver veroorzaakt kunnen worden.

Gewoon weer deïnstalleren die handel.