waarom doet minecraft het in een keer niet meer?

sinds kort is er iets geks aan de hand bij mijn minecraft 1.7.4. opstarten en het hele gebeuren lukt wel, maar zodra ik een maal op een server of singleplayer zit, dan kan ik dwars door de aarde heen kijken: ik zie alleen de maan en de zon, de ribben van een blok ( randen van een blok ), en soms de boog van een skeleton. weet iemand waardoor dit komt

B.V.D

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

2 Opties :
1. Update je Java
2. Druk tijdens het opstarten van minecraft bij het kiezen van je versie op : Force Clean
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ligt waarschijnlijk aan je videodrivers of geïnstalleerde mods. Update je drivers vis de site van bijvoorbeeld Nvidia, AMD, of Intel.

Als dit niet zou werken probeer dan met een vanilla versie van minecraft het nog eens.