Welke windows versie kan ik het best nemen?

Ik denk eraan om een nieuwe versie te kiezen , maar ik weet niet welke.
Ik heb nu Windows 8.1 , maar wat is er beter 8.1 Pro of 8.1 Enterprise.
Wat is het verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn geen nieuwere versies, en als je het verschil niet weet en blijkbaar nergens tegen aan loopt waarom zou je dan in vredesnaam een andere versie willen?

Het beste antwoord

Windows 8.1 enterprise word vooral gebruikt door bedrijven.
En windows 8.1 Pro word voor prive gebruikt.

Op onderstaande site staan alle functies van de verschillende windows 8.1 edities.

Windows To Go, DirectAccess, BranchCache, AppLocker, Virtual Desktop Infrastructure (VDI), en Windows 8 app deployment.

Dit zijn de functies die Enterprise heeft en pro niet.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

windows 8.1 enterprise is bedoeld voor bedrijven dus voor privé kies je beter pro