Wil je iemand nieuw toevoegen? Klik dan op het 'contactpersoon toevoegen'-icoontje.
Typ de echte naam, Skype-naam of e-mailadres in van de persoon die je zoekt. Als je meer mensen met dezelfde naam tegenkomt, kan je op hun naam of profielfoto klikken om meer details te lezen.
Je kan ook contacten toevoegen door hun mobiel nummer of telefoonnummer in te voeren. Klik op het telefoon-icoontje, selecteer het land waarin de persoon woont en typ zijn of haar nummer in. Klik op 'Aan contactpersonen toevoegen' om deze persoon aan je contactenlijst toe te voegen.