Hoe voorkom ik dat wanneer ik op spatie druk de volgende tekst niet verdwijnt?

dit gebeurd in het NOTEPAD ++ progamma/bestand

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.3K

Antwoorden (1)

Dan staat je tekstinvoer op "overwrite". Als je een keer op de Insert-knop drukt, moet het opgelost zijn.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inmiddels is het idd dmv op het knopje ''instert'' te drukken, het probleem verholpen. Maar des al niet ten min, bedankt voor het reageren.