Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een dropbox op mijn pc en op mijn iPad, hoe kan ik Worddocumenten en pdf's overzetten?

dit lukt wel met foto's van iPAd naar pc, dus aansluiting lijkt goed te zijn.

Toegevoegd na 11 uur:
de vraag is dus hoe krijg ik word-documenten en pdf's op mijn iPad? ik stuur ze nu mee met gmail maar dan kun je ze niet opslaan volgens mij.

Toegevoegd na 6 dagen:
waarom ik dit vraag? ik dacht ook dat het zo zou werken, maar dat delen werkt gewoon niet, als ik iets in dropbox zet op mijn pc (word-document) kan ik dat niet zien in dropbox op de iPad. Ik ben er éen keer in geslaagd om foto's van de iPad in de dropbox te krijgen die ik nu; ook op pc kan zien, alleen weet ik niet meer hoe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
860
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je ze doorstuurt naar je gmail lukt het dan niet om ze op te slaan ( normaal moet dit wel lukken via je rechter muisknop)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dropbox slaat alles toch al vanzelf op, dus waarom vraag je je dit af?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op mijn iPad heb ik de app Cloudon (gratis) gedownload. Deze app vraagt dan of je een connectie met Dropbox wil maken. Als dat gebeurt is, kan je via Cloudon naar Dropbox en daar het Worddocument bewerken. Dit lukt ook met Excelbestanden. Het bestand kan je opslaan als het geopend is.

Als je iets in dropbox zet op je pc, zou het ook via de iPad in dropbox te zien moeten zijn. Waarschijnlijk doe je iets verkeerd.

Als je via gmail bestanden naar je iPad stuurt, kan je de bijlage ook opslaan. Dat doe je door de bijlage te openen en -afhankelijk van welk bestand het is- het vierkantje met een uitgaande pijl in dus bv het Worddocument of het Youtubefilmpje (Safari) aan te klikken. Als je dat vierkantje met uitgaand pijltje naar boven aanklikt, komen er diverse opties, zoals bv. opslaan, op openen in Cloudon, of openen in Dropbox. Daarvandaan kan het je dan weer opslaan. Als je een foto wilt opslaan, volstaat om je vinger een aantal seconden op de foto te houden. Er openen zich dan weer nieuwe mogelijkheden zoals opslaan, mailen, twitteren, facebook, kopieer, print enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding