Wanneer ik in photoshop tekst wil typen, verschijnen mijn symbolen aan de verkeerde kant. Hoe voorkom ik dit?

Dus als ik aan het eind van de zin een uitroepteken plaats, komt deze aan het begin van de zin te staan. Wanneer ik bijvoorbeeld een vraagteken aan het begin van de zin plaats, komt deze aan het eind te staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.6K

Het beste antwoord

Ik heb even gezocht voor je want ik vond dit wel een intrigerend probleem.
Ik vond in onderstaande bron de mogelijke oplossing. Waarschijnlijk staat in je voorkeuren de tekst type op Midden-Oosten of Oost Azie. Het probleem zou opgelost zijn als je dit even op west Europa zet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ongeveer inderdaad! Geen idee hoe ik dit ooit per ongeluk heb kunnen veranderen, maar als ik inderdaad naar edit > preferences > type ging, stond het op middle east. Ik heb geen west europe optie, maar de east-asia optie heeft het opgelost! Thanks!