hoe krijg ik mijn wifi aan zonder de fn toets combinatie?

ik heb een toshiba satellite, en mijn wifi staat ineens uit. maar als ik de fn toets met f8 samen indruk gaat ie niet meer aan, voorheen kreeg ik ook bovenaan in het scherm een pop up te zien als ik de fn toets indrukte, maar die pop up ben ik al een langere tijd kwijt. andere fn toets combinaties werken overigens wel. toen ik de pop up nog wel te zien kreeg weet ik nog dat je 2x moest drukken ofso om je wifi uit/aan te zetten, maar omdat ik geen pop up meer zie weet ik ook niet of ik annuleren heb geselecteerd of aanzetten.
kortom, is er een andere mogelijkheid om mijn wifi aan te zetten, of hoe krijg ik die pop up bar terug.
systeemherstel werkt overigens niet.

groetjes Reinier

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Ga in het configuratiescherm naar de instellingen voor draagbare computer.
Daar vindt je het windows mobiliteitscentrum, daar kan je je wifi makkelijk aan en uit zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij mobiliteitscentrum staat bij mij geen wifi tussen. wel helderheid/volume/accustatus/extern beeldscherm en synchronisatiecentrum, maar daar heb ik helaas weinig aan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij staat draadloos netwerk daar ook tussen, ik dacht dat een beetje standaard was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb de batterij eruit gehaald en daarna stond wifi ineens weer aan, dus de oplossing was eigenlijk heel simpel