Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk zelf een conferentie gesprek te hosten?

We hebben een zaal waar 6x per week een lezing wordt gehouden voor meer dan 100 man. Nu zijn er geregeld (bijna iedere keer 6-8) mensen ziek of niet aanwezig. We willen daarom een optie maken zodat mensen naar een speciaal telefoonnummer kunnen bellen zodat ze alsnog de lezing kunnen meekrijgen.

Echter is het probleem dat vooral oudere mensen regelmatig willen inbellen. Daarom hebben we op dit moment 5 telefoon abonnementen waarnaar mensen kunnen bellen. Echter is dit niet genoeg capaciteit en kost het behoorlijk veel goed.

Daarom wilde ik graag een soort van conferentie gesprek openen waarin iedereen naartoe kan bellen. Bestaat hier software voor? Of moet je dan altijd een abonnement nemen bij een conferentie maatschappij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

allereerst waarom dat inbellen ? is het alleen audio ?

probeer eens oovoo ?
normaal is dit voor video chat maar je kan natuurlijk ook alleen een camera gebruiken
en geluid instellen als het via microfoon gaat via de pc
ik denk dat dit een prachtige "gratis" oplossing kan zijn.
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Je vraagt waarom inbellen? Omdat de techniek zo simpel mogelijk moet zijn, oudere mensen zonder computer moeten gemakkelijk mee kunnen luisteren. Een telefoonnummer bellen kunnen ze allemaal. oovoo zal ik me eens in verdiepen, is het daarbij ook mogelijk om een groepsgesprek te houden en iedereen te 'muten' zodat alleen de spreker hoorbaar is? Want het moet niet zo zijn dat iedereen elkaar kan horen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding