hoe kan ik een brief met digitale handtekening in Word ondertekenen?

ik wil brieven op mijn pc digitaal gaan ondertekenen. ik denk dat je dan eerst een handtekening moet scannen. Maar hoe krijg ik die in een brief. ik heb het wel eens geprobeerd maar dan was de handtekening of te groot of te klein of kreeg ik m niet op de juiste plaats.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
13.3K
SimonV
10 jaar geleden
Is de handtekening verkleinen met een tekenprogramma en daarna als afbeelding invoegen in Word een oplossing, of bedoel je wat anders met je vraag?

Het beste antwoord

schrijf je handtekening met een duidelijke zwarte pen,of nog liever dunne zwarte stift op een papiertje.scan deze idd in en sla hem op als een jpeg of jpg.
dit is een foto-bestand.
als je nu een handtekening moet plaatsen, zet dan de cursor onderaan de brief,kies bestand,invoegen,afbeelding en selecteer dan je handtekeningbestand.
kunt in progr. afb. selecteren en middels pijltjes kleiner of groter maken.
moet de afb. naar rechts,zet dan de cursor voor de afb. en duw naar behoefte op de spatie.