Hoe kan ik met mijn usb pick-up direct in Cubase 5 opnemen?

Ik heb een Numark ttUSB platenspeler. Met USB-kabel dus, om mijn vinyl te kunnen digitaliseren. Voorheen had ik Cubase SX3 bdaarvoor en dat ging automatisch.
Nu heb ik Cubase 5, maar die vind de Numark pick-up niet meteen. Wie weet waar ik de settings kan vinden om het te laten werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik Acoustica Spin It Again

Antwoorden (1)

Uit je verhaal begrijp ik dat de (meegeleverde) software je pickup niet herkent. Dit is meestal een driver probleem. Ik zou je adviseren de pickup te deinstalleren (via configuratiescherm -> programma's) en vervolgens opnieuw te installeren. Plug je USB pickup pas in als het installatieprogramma daarom vraagt of als de installatie is voltooid.