iPad: waarom komen berichten niet aan op mijn iPad?

ik stuur soms berichten door aan mezelf, op een later tijdstip om mij te herinneren aan dit bericht. nu heb ik iPad en berichten die ik nu naar mezelf doorstuur komen wel in outlook op pc maar verschijnen niet op iPad zodat ik ze onderweg niet kan bekijken. hoe komt dat en hoe kan dat anders?

Toegevoegd na 49 minuten:
ik zie het bericht wel binnenkomen op pc maar lees het niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien ingesteld dat alleen nieuwe ongelezen berichten binnenkomen? Kan het zijn dat je ze op je pc hebt gelezen en daardoor niet wordt weergegeven op je ipad?

Het beste antwoord

Dan klopt er iets niet bij de email-berichten bij je provider. Dit staat waarschijnlijk ingesteld op: "na lezen van server verwijderen" o.i.d.
Dit moet je zo instellen, dat het bericht op de mailserver blijft staan, zodat je je mail-berichten ook op andere apparaten kunt ontvangen. Dus het ligt niet aan de iPad.