Lettergrootte Microsoft Word 2010 blijft terugspringen, hoe verander ik dit?

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een word-bestand. Nu heb ik een tabel ingevoegd, maar als ik naar een nieuwe rij ga blijft de lettergrootte terugveranderen naar 16, terwijl ik de tekst in 12 wil schrijven. Alleen de bovenste rij heeft lettergrootte 16 omdat dat kopjes zijn.

Hoe pas ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
SimonV
10 jaar geleden
Wat gebeurt er als je met je muis over de hele tabel gaat, en dan lettergrootte 12 kiest?

Antwoorden (1)

Alles selecteren en aangeven dat je lettergrootte 12 voor het hele document wilt. En vervolgens in de tabel de bovenste rij selecteren en aangeven dat je die afwijkend wilt opmaken, namelijk met lettergrootte 16.
Amadea
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Dit betekent dus dat je vanwege één tabel in het hele document alle afwijkende lettergroottes opnieuw moet instellen.