Welk programma is geschikt om in Windows 8 DVD's te branden?

We gebruikten altijd Windows Movie Maker, maar die zit niet bij Win8, en diverse gratis programma's geven foutmeldingen, of laten de DVD vastlopen. De gloednieuwe computer heeft 8 GB aan werkgeheugen, het op de achtergrond meedraaien van een ander programma zou toch niet moeten storen. hoeft niet gratis, maar betalen en dan merken dat het niet werkt zoals wij willen willen we ook niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
verkeerde uitleg: Movie Maker 12 zit wel bij Windows 8, maar je kan er geen DVD's meer mee branden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Na een week testen zijn wij op dit moment het meest tevreden met Freemake Video Converter, aangeraden door computerEasy.
Series doet deze foutloos, bij films hapert hij toch nog af en toe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (7)

Een goede (gratis) oplossing is CDBurnerXP. Hiermee kun je o.a. Audio-CD's, ISO's, Opstartbare schijfen etc. naar alle soorten schijven branden. (Zie de eerste bron
.)

Voor een betaalde variant zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld PowerISO. Dit kost $29.95, ongeveer € 21.86. Deze biedt naast bovengenoemde functies nog veel meer, (zie de tweede bron.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zelf gebruik NERO. Ik ben hier zeer tevreden over. Koop de Nero 14 suite, en je hebt een alles omvattende programmabundel, met een super helpdesk mochten er problemen zijn. Site: http://www.nero.com/nld
Het kost wat maar dan heb je ook wat! succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb jaren Nero gehad, en was er zeer tevreden over. Maar 89 euro is wel wat veel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nero is/was inderdaad goed, maar ik vind het nu persoonlijk 1,5 GB aan rommel..
Ik zou eerst is een gratis tooltje proberen http://www.imgburn.com/ Die werk perfect. En anders inderdaad Nero.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die vraagt om aparte ondertitels, terwijl die er bij ons al in zitten. En dan doet ie het niet.
Onvermijdelijk dat hier meer mensen tegen aanlopen! Ik lees op verschillende plaatsen over DVDstyler als het programma dat dit gemis mogelijk kan opvangen.
Het is Open Source en daarmee de moeite van het proberen waard bij het ontbreken van een prijskaartje.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
cdburnerxp
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blu-ray Ripper Mac helpt u bij het converteren en rippen Bluray films op HD-video, MP4, AVI, FLV, MKV, iPod en meer. Download Blu Ray Ripper voor Mac nu.

http://www.blu-rayripper.net/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je even de vraag lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik wil van Avi naar video-ts
dus niet van blu-ray naar avi
Ik zou zeggen DVDFlick, dat me kan helpen bij het maken van de dvd-titel, het menu, ondertitels, audiotracks, enz. En het is gratis en gemakkelijk om het hele dvd-brandproces te verwerken.
Ik heb ooit een aantal instructievideo's van YouTube gedownload en ik wil ze op dvd branden voor verzameling. En DVDFlick heeft me geholpen.