Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe laat ik mijn programma's uitvoeren van af mijn hd?

ik heb net een ssd schijf in mijn pc gestopt en hier een schone installatie van Windows 7 op gezet. naast deze ssd schijf heb ik ook nog mijn oude hd er in zitten (hier is verder niks mee gedaan) nu doen alleen mijn programma's het niet meer moet ik deze nu opnieuw installeren of is het mogelijk om deze vanaf mijn hd te laten opstarten

Toegevoegd na 5 minuten:
tevens wil ik mijn hd (E schijf) als standaard schijf voor het installeren van programma's gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt het beste de software opnieuw installeren, maar wel op de SSD, want dat is sneller. Je kunt ze ook gewoon op de HDD installeren, en dan werkt alles ook. Maar de SSD is sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas, je zult alle programma opnieuw moeten installeren de koppeling tussen je oude windows op E schijf is niet gekoppeld aan de nieuwe windows op je SSD het Simpelweg terug kopieren zal niet het gewenste resultaat geven.
omdat je register dit niet ziet.

Ik heb geen idee hoe het zit met programma installeren op je tweede HD
normaal vind ik het geen goed idee. teveel schijf bewegingen en vertraging is mogelijk
maar met SSD zou dat probleem er misschien niet meer zijn.

Je kan wel alle programma opdracht geven naar de E schijf te installeren
maar de map old windows kan je het beste weggooien.
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook werken met symbolische links.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding