Hoe niet bestaande harde schijf verwijderen?

Tijdje terug had ik een USB-stickje gebruikt in mijn desktop. Ik dacht dat ik deze op de veilige manier eraf had gehaald, maar kennelijk niet.

Sindsdien heb ik een extra (F) schijf in 'Mijn Computer' staan en deze F-schijf hoort bij mijn USB-stickje.

Ook staat bij deze F-schijf 'Door systeem gereserveerd'.

Maar hoe krijg ik nu die F-schijf uit 'Mijn computer'?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen?

Alvast bedankt voor je reactie en hulp hierin!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (1)

In configuratiescherm -> Apparaatbeheer naar USB-Serial buscontrollers gaan en per rechtermuisklik kiezen voor "Zoeken naar gewijzigde apparaten".
Dit zou kunnen helpen.