Hoe kan ik een foto het beste opslaan als ik later weer verder wil bewerken in Corel Paintshop Pro X4?

Er zit bijvoorbeeld tekst in een foto.
Als je hem opslaat als jpeg kan je het later niet meer bewerken.
Je kan hem toch anders opslaan en later alle onderdelen die er in zijn gezet bewerken of weghalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

elke video/foto editor heeft mogelijk heden om op te slaan in hun eigen extensie dit betekent dat die programma's en corel paint shop pro net als word gewoon op kunnen slaan in een bestand type wat alleen dat specifieke programma kent.

uw kunt als uw opslaat kiezen voor corel bestandtype lukt dit niet dan hoor ik het nog wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kon uit een hele rits bestanden kiezen. Als ik hem opsla als PSPIMAGE kan ik hem bewerken.
We zijn eruit dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik sla zulke foto's(om die dan op nieuw te kunnen bewerken) op in "PSD Photoshop" of *.psd bestand. Het voordeel van dit bestand is dat je het ook nog kunt na bewerken met onder andere "Adobe Photoshop"