Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat als ik een app wil downloaden in het buitenland dat er staat dit item is niet beschikbaar in uw land hoe kom ik er van af?

Ik heb een samsung galaxy tab 10.1 en als ik een app in het buitenland wil downloaden staat er dit item is niet beschikbaar in uw land als ik woon tijdelijk in suriname en ik wil graag games en apps apps downloaden maar weet iemand een oplossing asjeblieft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier kan je op het eerste gezicht niets aan doen. De ontwikkelaar van een applicatie kan aangeven in welke landen de applicatie beschikbaar is. Blijkbaar is Suriname niet aangevinkt. De enige manier om dit te omzeilen is de applicatie niet uit de Play Store downloaden, maar uit een alternatieve applicatie winkel, zoals Appdroid, Blackmart Alpha of Apptoide. Het downloaden hieruit is geheel op eigen risico (aangezien schadelijke applicaties er niet uit gefilterd worden).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding