Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een HP deskjet 4100 printer. Kan ik hiermee met mijn iPad printen en zo ja: hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
513

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als jouw HP e-print ondersteunt dan kan dat. Je kunt dan bij Hp een account aanmaken waarmee je vanaf elke plek in de wereld een print kunt maken op je printer.
Dat werkt ook met een ipad. Een hpeprint account is een emailadres die je gratis kunt krijgen en als je daarheen een document een foto of wat dan ook stuurt, begint je printer te printen. Het adres ziet eruit als jouwnaam@hpeprint.com . Zoek op Google naar HP eprint en kijk of jouw printer dit ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg de indruk dat een HP Deskjet 4100 niet bestaat. Wel een LaserJet 4100 of een model in de HP F4100-series. De LaserJet 4100 is > 10 jaar oud dus zal zeker geen E-Print ondersteunen (en dus ook geen I-Pad. Printers in de F4100-series hebben alleen een USB-ingang, geen WiFi/BlueTooth/LAN dus zullen ook niet met de I-Pad (via AirPrint en/of E-Print) overweg kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding