Ik wil tijdens mijn bruiloft alle gasten vragen om de gemaakte foto's van de dag te uplouden naar Flickr, hoe kan ik dit via een QR code doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

via de site in de bron.
url selecteren, url invullen en maken.
alvast gefeliciteerd met je bruiloft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Matthijspc..ik krijg via de QR code wel een verwijzing op mijn Iphone naar het email-adres maar ik kan nog geen foto's als bijlage e-mailen naar de Flickr account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat moet je dan apart mailen!