Hoe krijg je bij openen van word 2010 slechts 1 pagina en niet twee pagina's naast elkaar ?

Heel irritant iedere keer als je word 2010 opent staan daar 2 pagina's naast elkaar en niet zoals in 2007 gewoon 1 standaardpagina,hoe kun je dit veranderen zodat er iedere geopend wordt met 1 pagina ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
19.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat het beeld uitgezoomt is zodra je erin komt of dat er gewoon altijd twee pagina's zijn als je word opent.

Het beste antwoord

2 mogelijkheden:

1. Door de hoge schermresolutie toont het beeld 2 pagina's. Even inzoomen kan dus helpen.

2. Het document wordt in afdrukweergave geopend. Door deze afdrukweergave te sluiten kom je in de normale weergave terecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het niet goed ingezoomd staan van de pagina bij het openen kan je dit verhelpen door het volgende te doen:
- Open Word
- Zet de pagina zoals je hem wilt
- Klik word weg

Als je hem dan opnieuw opstart staat het zoals je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op het lint "Beeld" kun je instellen dat je één pagina wilt zien.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Als je word opent kies dan in de balk voor beeld en dan direct daaronder staat een pagina kies daarvoor.