Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een mail automatisch door laten sturen naar verschillende mensen?

Ik wil dus via een eigen adres en mail sturen naar bijvoorbeeld projectgroep@gmail.com. En dat dit account de mail automatisch doorstuurt naar verschillende emailadressen.

Ik heb geprobeerd 'doorsturen' in te schakelen in Gmail, meerdere adressen invoeren gaat wel, maar de email kan maar naar één iemand tegelijk gestuurd worden?

(Maakt niet uit of het via gmail, outlook of yahoo oid is.)

Hoop dat het zo duidelijk is, alvast bedankt!

10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoe het in Gmail werkt weet ik niet.

Maar in Outlook moet degene van wie het e-mailadres projectgroep@gmail.com is de doorstuurregel aanmaken die ervoor zorgt dat alle mensen de mail ontvangen als het afkomstig is van jouw eigen e-mailadres.

Dan komt er bij hem in de regel te staan:

Wanneer e-mail ontvangen wordt die aan alle geselecteerde voorwaarden voldoet van

jouweigene-mailadres@provider.com

stuur het bericht door naar personen of openbare goep

En die 'personen' moet de gebruiker van het e-mailadres projectgroep@gmail.com natuurlijk eenmalig definiëren door op de link te klikken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Net als bij gmail kan ik bij outlook maar één adres invoeren, weet je hoe ik er meerdere kan instellen?
Computoon
10 jaar geleden
Door bij de doorstuurregel op de blauwe link van het woord 'personen' te klikken. Dan verschijnt een vak en kun je de e-mailadressen achter elkaar invoeren, gescheiden door ; (puntkomma's dus).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding