Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik deze fout tijdens het installeren van Skype herstellen?

Als ik skype installeer doet alles het prima. Maar als de installatie bijna klaar is krijg ik deze melding (vertaald vanuit google traslation): "een fout opgetreden toepassen beveiligingsinstellingen. Gebruikers is geen geldige gebruiker of groep. Dit kan een probleem met het pakket, of een probleem met de verbinding met een domeincontroller in het netwerk". Weet iemand wat ik precies moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
599
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beter om de originele Engelse tekst te plaatsen. Die is vaak beter begrijpbaar dan een automatisch vertaling.
Ook kunnen we dan het internet gebruiken of mensen deze ook al eerder hebben gekregen en dit misschien al hebben opgelost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens rechtsklik op het installatiebestandje te doen en dan 'uitvoeren al Administrator'.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je verheven rechten hiervoor nodig.
Dus of als administrator ingelogd zijn of als administrator het bestand uitvoeren.
( rechtsklikken en dan uitvoeren als administrator ).

Als de installatie al een paar keer is mislukt, verwijder deze installatie dan eens met revo uninstaller ( gratis te downloaden onder de zelfde naam ) , deze ruimt namelijk ook alle restbestanden e.d. op die normalerwijze achter blijven en zo een nieuwe installatie kunnen verhinderen.
Na het opruimwerk even een herstart doen en dan opnieuw installeren ( als administrator )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding