Zit er ergens een signaal in de computer dat mij kan waarschuwen?

Vaak zou ik de een of andere uitzending zien op tv maar ik zit te internetten en vergeet de tijd. Is er ergens een site die een keukenwekker heeft die ik kan zetten zodat ik op tijd gewaarschuwd word?

14 jaar geleden
in: Software
rebecca
14 jaar geleden
je kan toch ook gewoon een normale wekker zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar een normale wekker heeft maar één stand waar je 'm op in kunt stellen.

Het beste antwoord

een simpele online stopwatch met een bel.

http://www.online-stopwatch.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Even een agenda programma installeren

Toegevoegd na 1 minuut:
of een alarm klok
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik dat een uiterst handige widget voor in Vista.

Heeft veel functionaliteiten als: timer, chrono, alarm en actuele uptime.

Zie bron:

Toegevoegd na 2 uur:
Dat = daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een kookwekker of het alarm van je telefoon instellen zodat je eraan herinnert word, hoef je ook geen programma's te installeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet het in de agenda van je computer en zet erbij dat je bijv. 5 minuten voor aanvang een waarschuwing wilt.
Je kan je ook aanmelden bij http://www.tvgids.nl, en daar kan je ook aangeven dat je een sms-je wilt ontvangen als een door jou aangegeven programma begint.
Je kan trouwens ook de kookwekker zetten :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zet het gewoon simpel in de outlook agenda met een herinnering, er komt dan een pop up in beeld 5 min voor tijd of net hoelang van tevoren je zelf wilt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is nog een handig tooltje voor je...