Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor mijn diascanner is Windows XP vereist. Op mijn Apple staan Parallels en Windows XP. Waarom herkent de computer de diascanner niet?

Parallels en Windows XP heb ik ook nodig voor mijn bookscanner en die scant op die manier probleemloos, dus de USB-poort is goed.

Toegevoegd na 3 uur:
Parallels Tools heb ik gedraaid, ook dan krijg ik de melding dat ik de scanner aan moet sluiten.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb de diascanner op de pc van een vriendin geprobeerd en toen we eenmaal het juiste pad gevonden hadden, scande die uitstekend.
Ik heb op mijn computer hetzelfde pad aangemaakt als voor de bookscanner en ik krijg steeds de melding dat ik de scanner moet aansluiten. De diascanner wordt gevoed door de USB-kabel.
Andere USB-poort geprobeerd, stroom eraf gehaald, alles opgestart met de diascanner aangesloten, het juiste resultaat blijft uit.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb de nieuwste driver gedownload en de computer herkent de scanner nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
570

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je de Parallels-tools wel gedraaid? Daarmee wordt de hardware van je Apple beter herkend.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding