Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik bij google chrome een link druk dan gaat het niet open? (zie uitleg)

Bijv. als ik bij goeie vraag op reactie druk dan gaat er niks open en dat is ook met anderen websites.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruikt u naast google chrome ook nog internetexplore
het html bestand staat dan ingesteld op openen met internet explore dit kan u wijzigen

Ga naar deze computer / extra/mapopties/bestand type
ga daar naat het html bestand druk op geavenceerd en dan op open en druk dan op bewerken
bij toepassing die voor de actie wordt gestart veranderen in google chrome
dit doet u ook met de htm bestand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn advies is om Google Chrome niet te gebruiken.
Een hele goede, snelle en veilige webbrowser is Firefox.
Dus verwijder Google Chrome en installeer Firefox;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vroeger had ik ook mozilla en ik was er idd ook van overtuigd dat dit de snelste en veiligste was tot ik een artikel las http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/08_augustus/13/entertainment/0813_0830_test_je_browser.xml
ik deed de test en google chrome bleek als beste uit de reeks te komen, en sedert ik google chrome gebruik wil ik gewoon niet meer terug naar mozilla, chrome is gewoon veel vlugger , loopt veel minder vast enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry link werd niet helemaal blauw
nieuwe link rechtstreeks naar de test
http://service.futuremark.com/peacekeeper/index.action
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja smaken verschillen, maar ik vind Chrome maar niks, reageert vaak langzaam en doet dingen die ik niet wil, geeft mij maar Firefox ;-)
Sommige websites gebruiken geavanceerde javascripts om de navigatie te stroomlijnen. Zo ook goeievraag. Dit betekent dat als je een gemiddeld tot hoog veiligheidsnivo instelt het zo kan zijn dat bepaalde navigatie onderdelen niet werken. Onderdeel van deze verhoogde veiligheids statussen is namelijk het uitschakelen van javascript.

Als je bij je instellingen vanChrome gaat zoeken en javascript aan zet moet het probleem opgelost zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding