Als ik bij google chrome een link druk dan gaat het niet open? (zie uitleg)

Bijv. als ik bij goeie vraag op reactie druk dan gaat er niks open en dat is ook met anderen websites.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gebruikt u naast google chrome ook nog internetexplore het html bestand staat dan ingesteld op openen met internet explore dit kan u wijzigen Ga naar deze computer / extra/mapopties/bestand type ga daar naat het html bestand druk op geavenceerd en dan op open en druk dan op bewerken bij toepassing die voor de actie wordt gestart veranderen in google chrome dit doet u ook met de htm bestand

Mijn advies is om Google Chrome niet te gebruiken. Een hele goede, snelle en veilige webbrowser is Firefox. Dus verwijder Google Chrome en installeer Firefox;

Bronnen:
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

Sommige websites gebruiken geavanceerde javascripts om de navigatie te stroomlijnen. Zo ook goeievraag. Dit betekent dat als je een gemiddeld tot hoog veiligheidsnivo instelt het zo kan zijn dat bepaalde navigatie onderdelen niet werken. Onderdeel van deze verhoogde veiligheids statussen is namelijk het uitschakelen van javascript. Als je bij je instellingen vanChrome gaat zoeken en javascript aan zet moet het probleem opgelost zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100