Hoe open ik automatish WIFI op me laptop? ( Zie beschrijving )

Nou het zit zo als ik steeds me laptop open moet ik steeds op de FN+F2 knop drukken maar ik vind dat erg irritant dus, is er een manier om het automatish te openen?

Ik verbind ook met Intel proset denk ik

Zie foto voor spec

Toegevoegd na 1 minuut:
Alvast sorry voor spellings fouten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je je laptop aanzet en je hebt de schakelaar op wireless gezet zal Windows melden dat er geen netwerk is. Dat kun je dan bij de netwerkinstellingen je eigen router kiezen, eventueel een password ingeven, en dan kun je ook aangeven dat het permanent moet zijn. De volgende keer heb je dan automatisch verbinding.