Hoe verwijder ik software van schijf?

Gaat niet via Configuratiescherm en ook niet met Ccleaner. Krijg melding: kan bestand niet vinden. Staat wel onder conf.sch.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het progr. ook niet her-installeren omdat het oude progr.er nog ergens op staat... Dus: krijg het er niet af en niet op...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om welk programma gaat het eigenlijk?

Het beste antwoord

Installeer het programma Revo Uninstaller (http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html). Eenmaal geinstalleerd start je het programma op, je krijgt een lijst met alle programma's die op je computer staan. Zoek het programma dat je wilt verwijderen, klik er één keer op om hem te selecteren en klik daarna (ook één keer) op 'Deïnstalleren'. In het scherm dat je krijgt staan 4 opties, kies de onderste (Gevorderd). Wanneer het kan klik je steeds op Volgende. Dit doe je met elk programma dat je wilt verwijderen

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Met één toevoeging: soms is een programma beschadigd of deels verwijderd. Dan lukt het verwijderen pas nadat je het eerst opnieuw hebt geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
grandioos!

Andere antwoorden (1)

Soms helpt het om de software opnieuw te installeren zodat alles compleet is wat de deinstaller nodig heeft. Soms is er een repair optie. En verwijder het dan direct met Ccleaner.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om CD-rom van PrintExpert een wenskaartenprogr. (voor Wind.XP. Het gaat er niet af en kan er ook niet weer op...