Kun je bijv. tijdens een vakantie je mail die bij Outlook Express binnen komt (met Windows XP als driver) automatisch door laten sturen naar hotmail?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
ronron1212
10 jaar geleden
Van welk provider komt je mail dan?

Antwoorden (3)

Ja, dat kan, maar dat kun je niet regelen via je Outlook Express, maar dat zul je online moeten doen, bij de instellingen van je Webmail.
Daar kun je aangeven dat berichten automatisch moeten worden doorgestuurd naar een ander e-adres.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan, maar is meestal niet nodig. De meeste e-mailproviders hebben ook webmail. Je kunt dan gewoon je mail online lezen. Kijk even op de site van jouw provider.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt mij de simpelste oplossing.
Ik neem aan dat je niet je eigen server hebt waarop je dit regelt. Dan moet wel je PC thuis aanstaan en Outlook open, ander gebeurt er niks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mail wordt vanaf de server van provider doorgestuurd en pc hoeft niet aan te blijven net zo min als OE.