waarom doet mijn silverlight het niet ?

hallo,

Sinds kort heb ik Silverlight gedownload op mijn PC ( XP )
alleen telkens als ik op een site ga waar je Silverlight moet gebruiken doet hij het niet..
Kan iemand me helpen hierbij ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je iets specifieker zijn als het gaat om "hij doet het niet", wat zie je, komt er een foutmelding etc. Als ik dat weet kan ik je misschien helpen!
fremar
10 jaar geleden
Heb je service pack 2 voor xp geinstalleerd?Anders werkt dat niet.
http://wiki.answers.com/Q/Is_Microsoft_Silverlight_compatible_with_Windows_XP
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb service pack 2 voor xp, als ik bijv op een site kom waar je het nodig hebt krijg ik de melding dat ik silverlight moet downloaden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik je Firefox? Bij deze krijg ik het ook niet werkend.. Bij IE wel. Geef even aan welke browser je gebruikt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik Firefox
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb meerdere webbrowsers geprobeerd ( Opera, Firefox, Google Chrome ) maar blijf de melding maar steeds krijgen..!

Het beste antwoord

Dat ligt aan je browser. Firefox doet het niet zowel thuis als op mijn werk. IE doet het wel. De andere browsers weet ik niet. Probeer maar eens www.binairo.com. Bij Firefox blijft hij eeuwig wachten, bij IE kun je wel spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je de browser opnieuw opgestart of het bij een andere browser geprobeerd?
p.s. welke site is het?