Hoe kan ik zip bestanden op mac bewerken en editen? En met welk programma?

Ik wil een montage maken met mijn clips van black ops 2. Aangezien ik alleen mac en windows xp tot beschikking heb. En op de windows xp kan ik geen m2ts bestanden openen op windows movie maker.
Weet iemand een gratis programma waar ik op kan editen? Het hoeft niet een super edit programma te zijn. 1 voor beginners is ook al goed.

Ik heb namelijk de clips toegestuurd gekregen via "transfer big files" want het is 450 mb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

een zip bestand, dan zal je het bestand toch eerst uit moeten pakken met winzip of zo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een van de beste programma's voor het openen van ZIP-bestanden, is 7-ZIP.
Je kunt het downloaden voor de Mac OS X op http://download.kekaosx.com/.
Dit is namelijk een speciale Mac OS X-versie van 7-ZIP.