Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op mijn externe hdd is mijn map met mijn films helemaal leeg. de rest van de mappen zijn niet aangetast. hoe kan ik mijn films terughalen?

ik sloot vandaag mijn externe hdd weer op mijn computer aan, daarna kwam er een schermpje dat zei dat mijn hdd gescand en gecontroleerd moest worden. ik heb dit gedaan, is opeens mijn map met mijn films helemaal leeg. de rest van de mappen zijn niet aangetast. ik heb de map al gescand met 2 bestandsherstel-programma’s, die gaven ook niks aan. weet iemand hoe ik mijn films terug kan halen, en dit eventueel een tweede keer kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk aan het volgende:
1: Het kan zijn dat die bestanden verborgen zijn. Je kan in mapopties verborgen bestanden weergeven.
2: Een bestand is corrupt; je hebt bepaalde bestanden die er voor zorgen dat je USB leesbaar is voor je computer, als je die niet meer hebt lijkt je hele stick leeg.
3: Je kan je USB scannen met Recuva. Dat is een gratis programma die verwijderde bestanden terug kan halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goeie vraag! Ik kreeg die melding een paar dagen geleden ook, maar ik heb het niet gedaan. Daar ben ik nu dus heel blij mee! Je kunt het proberen met Recuva, een gratis programma om bestanden terug te halen die je per ongeluk hebt verwijderd. Ik hoop dat het hiermee lukt (of dat er nog iemand is die een andere manier weet). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb recuva al gebruikt, en ook eenzelfde soort programma genaamd recovermyfiles, maar beide programma´s gaven geen uitkomst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat jammer... misschien heb je wat aan punt 1 van kloentje2's antwoord?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding