Hoe kan ik mijn pc voorzien van een tijdslot?

Ik merk aan mezelf dat ik veel te veel slaap tekort kom, en elke ochtend kan ik mezelf voor m'n kop slaan dat ik zo laat naar bed gegaan ben door de afleiding van de pc.
Maar eenmaal s'avonds gaat het weer mis, en is de verveling te groot om op tijd in bed te gaan liggen.

Ik wil graag een tijdslot op mijn windows 7 pc, en met ouderlijk toezicht kan je dit niet op je eigen account toepassen.

Wie weet welke software dit wel kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Tijdslot in stopcontact van je router

Antwoorden (2)

PC Lock kun je eens bekijken.

Ik snap alleen het doel er niet helemaal achter, IEMAND moet altijd toegang hebben tot de configuraties van tijd-blockades, in dit geval ben je dat zelf. Dus hoe gaat een tijd-blockade die je er zelf vanaf kunt halen je helpen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ook Bitlocker, daar kun je b.v je C schijf vergrendellen met een wachtwoord, of andere bestanden, maar een tijd schakelaar?

Groetjes Rob