Hoe zet ik eenvoudig whatsapp op de computer met OS Linux?

Voor mijn Dell met Xubuntu 12.04 lts

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan niet (eenvoudig :))

Het beste antwoord

Voor Windows kan je hier voor het programma "Bluestacks" gebruiken, dit programma emuleert als het ware een Android telefoon.
Je kan proberen om Bluestacks via "Wine" te installeren.
Met Wine kan je relatief veel Windows programma's onder Ubuntu installeren.

Mocht dit niet werken, kan je altijd nog via VMWare , Windows installeren. En binnen die Windows installatie weer Bluestacks installeren.

Zoals hier boven beschreven dien je wel een (mobiele)telefoonnummer te hebben voor je Whatsapp. Het is niet mogelijk om met 1 telefoonnummer op meerdere apparaten tegelijkertijd te werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe het maar via Google hangout, geschikt voor mobiel en computer.

Andere antwoorden (1)

Whatsapp werkt niet op iets anders dan een smartphone. Zo simpel als dat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas, je antwoord is onjuist. Zie ook: http://tweakers.net/nieuws/84548/ontwikkelaar-maakt-onofficiele-webapplicatie-voor-whatsapp.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat al in je eigen antwoord onofficiële dus de echte whatsapp werkt niet want die heeft een 06 nummer nodig