Hoe beetje wazige achtergrond effect in Sony Vegas 12 ?

Ik zoek een effect in de video bewerkingsprogramma Sony Vegas 12 waardoor de achtergrond van je video een beetje wazig wordt. En dat alleen ik goed te zien ben. Weten jullie misschien iets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is heel moeilijk te doen met een effect. De wazige achtergrond bij film en foto wordt bij de opname gecreëerd door met een groot diafragma te fotograferen of filmen.

Antwoorden (1)

Het effect heet blur. Volgens mij is er in Vegas pro ergen een optie dat je dat effect dan kan 'knippen' dus precies om jouw heen kan laten gaan zegmaar. Succes.