Hoe pas ik de schaalverdeling aan in een grafiek?

Het gaat om de waardes op de y as? ( in Word)

Standaard staat het op 10, 20 30 enz.
Het moet worden 0,5 -1- 1,5 enz

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Excel2003:
-Rechtsklik op de as (c.q. op de cijfertjes naast die as).
-As opmaken.
-'t Gaat nu om de getallen die je invult bij 'primaire eenheid' en 'secundaire eenheid'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat u tussen haakjes Word zet, vermoed ik dat het om Word 97 gaat.
Er zijn 2 manieren:
-op het document waar je de cijfergegevens ingeeft, klik je op het hokje dat je wil wijzigen en je tikt jouw cijfers in: de assen passen zich automatisch aan.
-op bepaalde grafieken heb je een pijltje middenlinks: als je daarop klikt kun je nog aanpassingen doen. (Je wil bij grote getallen bv een as die niet op 0 start, maar op 120)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk Word 2007. Pff, ik word oud zeker?