Ik heb een probleem, ik zette de voice over op mijn iPad aan om te kijken wat het was alleen nu werkt hij niet, wat kan ik doen? zie extra uitleg...

Het vakje dat je normaal krijgt als je voice over aan zet en ergens op drukt, zit zogezegd gelocked. Als ik het scherm omdraai draait dat vakje mee. Omdat het voice over is kan ik niet zomaar ergens op drukken. Hoe kan ik dit oplossen?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer een soft rest. Lock+homebutton 10 seconden ingedrukt houden.